Som lejer i Kildebjerg Ry Erhvervshus får du adgang til faciliteter, som ellers kun tilbydes i større, moderne virksomheder.
Faciliteter i Kildebjerg Ry Erhvervshus
- Dine egne kontorlokaler
Lyse, indbydende lokaler med fabelagtig udsigt. - Internet
I alle lokaler er der internetopkobling. - Kopifaciliteter
For en lav brugerbetaling kan du benytte Erhvervshusets professionelle kopifaciliteter. - Fælles reception
Fælles reception er bemandet fra kl. 9-11 de fleste hverdage. - Kantine
Kantinen har plads til cirka 40-50 personer. Kantinen benyttes til frokost, og kan desuden benyttes til møder. Kantinen er reserveret til fælles frokostordning fra 11.30 – 13.00. - Kaffeautomat
Mulighed for at købe god Nespresso kaffe i flere varianter. - Sodavandsautomat
Her er det muligt at købe vand og øl. - Billard
Når der er brug for et frikvarter, kan du tage et spil billard. - Fri parkering
Alle lejere og gæster kan parkere gratis tæt ved hovedindgangen. - Tyverialarm
Din virksomheds værdier er godt beskyttet i Kildebjerg Ry Erhvervshus. Et professionelt alarmsystem med bevægelsessensorer og personlige adgangskoder holder ubudne gæster væk. - Rengøring af fællesarealer
Du kan koncentrere dig om at skabe en god virksomhed. Fællesarealerne bliver rengjort, så huset altid virker rent og indbydende. - Postsortering
Dagens post kan afhentes i virksomhedens egen postkasse i receptionen. - Frokostordning:
Huset tilbyder en fantastisk madordning, som er helt frivillig.
Trænger du til et pusterum i en travl dag, kan du gå en tur i skoven, tage en tur på golfbanen, eller tage et spil billard i kælderen. Pulsparken– tre spændende, nytænkende pulszoner. Her kan man både slappe af, og få pulsen op med sjove muligheder for motion.
Skrivebordsplads
Vi har kun få af disse pladser til udlejning.
Her får du mulighed for at leje en skrivebordsplads og dermed adgang til husets mange faciliteter.
Enkeltkontor
Areal brutto 30,20 m2
(kontoret 18,20 m2 + andel af fællesareal 12 m2)
Fællesomkostninger dækker blandt andet trådløs internet, alarm, rengøring og møblering af fællesarealer, adgang til fælles kantine og mødelokaler, toiletter, elevatordrift, adgang til kopimaskine, forsikring, ejendomsskatter, renovation, administration, snerydning, gårdmand, m.v.
Dobbeltkontor
Areal brutto 60,40 m2
(kontor på 36,40 + andel af fællesareal 24 m2)
Fællesomkostninger dækker blandt andet trådløs internet, alarm, rengøring og møblering af fællesarealer, adgang til fælles kantine og mødelokaler, toiletter, elevatordrift, adgang til kopimaskine, forsikring, ejendomsskatter, renovation, administration, snerydning, gårdmand m.v.
Større lejemål (fra brutto 84,50 m2)
Fællesomkostninger dækker blandt andet trådløs internet, alarm, rengøring og møblering af fællesarealer, adgang til fælles kantine og mødelokaler, toiletter, elevatordrift, adgang til kopimaskine, forsikring, ejendomsskatter, renovation, administration, snerydning, gårdmand m.v.